Zajęcia Aqua Jump

Zajęcia

O zajęciach
Korzyści
Film
Zapisy

Startujemy już wkrótce!
Zapisy: 514-93-66-99 (p. Radek)

Metodyka zajęć

AQUA JUMP to ćwiczenia w rytm energicznej muzyki, polegające na skakaniu na jednoosobowej trampolinie w wodzie. Zanurzeni jesteśmy do pasa, zatem części ciała takie jak uda, pośladki i brzuch są pod wodą.

Fitness na trampolinie w wodzie to doskonałe ćwiczenia dla kobiet, bowiem woda pozytywnie wpływa na sprężystość skóry, a to pomaga w walce z cellulitem.
W godzinę można spalić 600-1200 kcal.
Dzięki miękkiej powierzchni batuty trening praktycznie odbywa się bez obciążeń stawów.
Trening na trampolinie to opcja dla tych, którym znudziły się zwykłe ćwiczenia.
Jest to świetna ochrona przed chorobami sercowo-naczyniowych, doskonale pobudza krążenie i dodaje energii.
Ćwicząc na trampolinie ujędrniamy pośladki, wzmacniamy mięśnie nóg, brzucha i pleców oraz zwiększamy gibkość i koordynację ruchową.

Zajęcia ukierunkowane na spalanie!!!
Mega zabawa, mnóstwo spalonych kalorii!!!


KORZYŚCI ĆWICZEŃ W WODZIE czyli AQUA FITNESS:

1. ZWIĘKSZENIE SIŁY, WYTRZYMAŁOŚCI I KOORDYNACJI RUCHOWEJ PRZY JEDNOCZESNYM ODCIĄŻENIU STAWÓW I KRĘGOSŁUPA
Nasze ciało w wodzie jest około 90% lżejsze co oznacza, że osoba ważąca 100kg na ladzie, w wodzie będzie ważyła tylko około 10kg! Dzięki temu kręgosłup, kolana czy biodra nie są narażone na przetrenowanie, a ryzyko urazu prawie nie istnieje. Zmniejszenie ciężaru ciała, a także obniżenie tętna, które spowodowane jest zanurzeniem i niską temperaturą wody daje mam możliwość doświadczania OPÓŹNIENIA CZASU ZMĘCZENIA. Pozwala to na wykonywanie ćwiczeń o dużym impakcie, intensywności i w pełnych zakresach ruchu, często nie możliwych do zrobienia przez większość osób na lądzie.

2. PRZYSPIESZENIE PRZEMIANY MATERII I SPALENIE WIĘKSZEJ ILOŚCI KALORII NIŻ PODCZAS TRENINGU NA LĄDZIE
Ćwiczenia w chłodnej wodzie powodują oddawanie około 60%-80% więcej ciepła w porównaniu z wysiłkiem na lądzie. To właśnie m.in. przyczynia do wzrostu przemiany materii. Podczas intensywnych zajęć możemy spalić nawet do 1200 kcal!!! Zależy to oczywiście od wielu czynników, głównie rodzaju treningu i poziomu motywacji.

3. ODSTRESOWANIE, RELAKS I POPRAWA SAMOPOCZUCIA.
Zajęcia aqua fitness pozwalają na ,,schowanie się’’ w wodzie, inaczej niż w sali fitness gdzie jest się narażonym na ciągłą ocenę w lustrze i porównywanie się z innymi. Dzięki zanurzeniu w wodzie osoby mniej sprawne, otyłe lub z różnymi dysfunkcjami mogą poczuć się komfortowo i bez żadnych ograniczeń kształtować swoją sprawność fizyczną. Możliwość przebywania w grupie i zawierania nowych znajomości, bezpośrednio wpływa na poprawę samopoczucia a odpowiednio dobrana muzyka, która motywuje do wysiłku wpływa na uwalnianie endorfin likwidując napięcie i stres.

4. DOSKONAŁY TRENING DLA KAŻDEGO.
Słaba kondycja czy brak umiejętności pływania nie są przeciwwskazaniem do zajęć aqua fitness. To świetny trening dla osób w każdym wieku! Ze względu na uczucie lekkości, które daje woda jest również uwielbiany przez kobiety w ciąży.


Film



Zapisy

Startujemy już wkrótce!
Zapisy: 514-93-66-99 (p. Radek)